جوک جدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393
بازدید : 587
نویسنده : حمیدرضا
154395
 

بـیـایـیـد بــا گـفـتـن عـبـارت “ نـاراحـت نـشـیـا ولــی … ” در اول جـمـله هـامـون،
هــرچــی خـواسـتـیـم بـار طـرف کـنـیـم !!

فرستنده : Arash 22


154388
 

همه قبول دارن که :

توالت درب و داغون و کپک زده کثیف ولی قفلدار بهتر از توالت ۶ستاره لوکس بدون قفله

فرستنده : CHATSAZ


154382
 

وقتی میخوام برم دستشویی یه جوری درو دیوار نگامیکنم
انگاردنبال قاتل میگردم بااصلحه...اصن خخخخخ وضعی!

فرستنده : سوسن انرژی


154351
 

ﻓﻮﺍﻳﺪ ﺧﺮ :
ﺗﻮ ﺯﻧﺪگی ﺍﮔﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍی ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎشی
ﺑﺎﺱ ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻩ …
ﺧﺮﺕ ﺑﻴﺎﺩ …
ﺧﺮﺷﺎﻧﺲ ﺑﺎشی …
ﺧﺮﺧﻮﻥ ﺑﺎشی …
ﺧﺮﭘﻮﻝ ﺑﺎشی …
ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ …
ﺍﺻﻦ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺧﻮبی ﺍﻳﻦ ﺧﺮ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺴﺘﺶ
ﺑﺎ ﺧﻮشبختی ﺍﻭﻥ ﻓﺮﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺩﺍﺭﻩ
ﺍﺯ ﻗﻀﺎ ، ﺧﺮ ﻣﺎ ﺍﺯ ﮐﺮگی ﺩﻡ ﻧﺪﺍﺷﺖ ، ﺧﺮ ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ !



فرستنده : pacific


154342
 

دیروز پسر عموم تصادف كرده بود...گفتن بیمارستانه حالشم خيلي خرابه،بردنش ICU...
منم بدو بدو رفتم بیمارستان ببینم حالش چطوره؟
یه دفه پرستاره گف:آقا كجا با این عجله؟
گفتم:انتهای راهرو سمت چپ دیگه:|

فرستنده : مسعود


154335
 

خورشت قرمه سبزی و خورشت کرفس مثل بچه های یه خانواده هستن
که یکیشون دکتر شده اون یکی توی سبزی فروشی شاگردی میکنه!

فرستنده : The Original


154325
 

آقا ما یه عمو داریم بعضی اوقات خالی میبنده یخ مجلس وا شه دیشب رفتیم خونشون این گفت یادش بخیر جنگ جهانی دوم بود ما هم سرباز من اومدم خوشمزگی کنم گفتم رفته بودید سرباز رایانو نجات بدید اما متاسفانه عموم راست میگفت
.
.
.
.
.
.
.
هیچی دیگه دکتر گفته دندت شکسته خوب نیست تو پارک بخوابی به بابات میگم تو خونه رات بده(:

فرستنده : sepehrmehri141


154285
 

***سینا تک***
خدای عزیزم، وقتی دیشب گفتم زندگی از این بدتر نمیشه. این جمله یک نق زدن معمولی بود نه یک دعوت به مبارزه و چالش!زیاد جدی نگیر :|

فرستنده : سینا تک


154283
 

یارو میره مهمونی بعد میوه زیاد میخوره طوری که دهنش کاملا پر میشه و جای هیچی نداره.....یکی از اون طرف بهش میگه:انگشت بکن تو دهنت یه کم فشار بده تا بره پایین.....چند بار اینو بهش میگه.....طرف هم کل میوه رو که میخوره شاکی میشه میگه:باغت آباد همش میگی با انگشت با انگشت ، خب اگه جای یه انگشت داشت که یه خیار میذاشتم توش.........خخخخخخخخ
لایک=به نظر من خوب جوابشو داده
لایک=خاک تو سرش
لایک=از جلو چشمام خفه شو

فرستنده : ♥ Reus ♥


154276
 

خلاصه ی دلیل های من برای اومدن به سایت 4jok :
98% برای برنده شدن توی یکی از قرعه کشی ها و بردن شارژ 2000 تومنی(قربونش بشم)
2% هم برای سرگرمی ^__^
.
.
لایک: خاک تو...!!

فرستنده : NUMBER_ONE


154269
 

هیچ وقت حسرت سه تا چیز رو نخورید:
1.قیافه 
2.تیپ
3.جذبه



ما که داریم به کجا رسیدیم؟؟
والا :))

فرستنده : boshra


154263
 

توی ایستگاه اتوبوس بودم 2نفر داشتن باهم درمورد خرید اکانت........ صحبت میکردن..یکیشون که وارد تر بود به دوستش گفت:اگه میخوای اکانت بخری حتما از سایتی بخر که اسم مدیرش adminباشه!!!!!!!!!! خیلی معروفه !چند جا اسمشو دیدم!فک کنم هکر باشه!!!!!!!!

فرستنده : khatneshon


154236
 

2afm
اعلام کرد دیگه هیچ اهنگی نمیخونه چون: 

.
.
.
.
.
.
.
.
از وقتی تن تاک خریده مشکلش با دخترا حل شده

فرستنده : عمرا اگه بگم


154233
 

مورد داشتیم طرف رفته نمایشگاه کتاب دنبال دختر خوب :|

فرستنده : Ĥ♡ĿĿY SƬΛŔ


154226
 

چیزی که کامران هومن تو آهنگشون میگفتن:
دوست دارم دوست دارم با همه ی غم ها و اشکاش
چیزی که من میگفتم:دوست دارم دوست دارم با همه ی اعلام و اشخاص(:

154198
 

این پاکسان بود که به سلامت خانواده می اندیشید؟!!
چند وقتیه ازش خبری نیست یعنی دیگه نمی اندیشه
من نگرانشم بدجوری

فرستنده : .morteza.


154196
 

اینایی که هرچی روی مانیتورمیاد فقط اوکی می کنن همونایی هستن که وقتی حرف میزنی سرشونوبه علامت تصدیق تکوم میدن...!!!ایناکلامغزندارن!!!

فرستنده : گوگوجی


154192
 

دختره اساتوس زده : ترسَم از آن روزیست که بیایی و نباشم.. 
پسره cm گذاشته: خوب بِتـمـرگ سر جـات دیـگه .. 
,
,
,
,
,
مدیونید اگه فک کنید پسره من بودم ..

فرستنده : marge man like kon


154188
 

پشت سر هر انسان موفق یه عالمه حرف هست ،مثل مرتیکه دزد .

فرستنده : ارمان


154184
 

دیروز پای رایانه(1-فارسی راپاس بداریم 2-پای 4جوک بودم) بودم. مامانم گفت:چکارمیکنی بیکارنشینی اون پا ؟داداشم میگه:اگه زل زده به مانیتور ونیششم بازه شک نکن رفته تو 4جوک!

فرستنده : گیلاس


154176
 

یه بار که میخوای مثه آدم درس بخونی ....
اطرافیان مثه آدم رفتار نمیکنن :|

فرستنده : محمّدرسول


154175
 

واسه جام جهانی گودزیلا ها رو تعطیل کردن . اون وقت دانش جو ها فرداش امتحان دارن.من موندم این گودزیلا ها جام جهانی حالیشونه بعد ما حالیمون نی,o_O

فرستنده : من


154174
 

لامصب اون تیکه آخر رانی یه جوری ته رانی میچسبه...
که انگاری کسی بهش گفته اگه پاتو بذاری بیرون، قلم پاتو خورد میکنم:|

فرستنده : مسعود


154168
 

شما هم وقتی میخواید برید حموم، گوشیتون رو در اعماق مخفیگاه های اتاقتون پنهان میکنید؟! یا فقط من اینجوریم؟؟

فرستنده : طغرل


154164
 

بعضی دخترا هم هستن که

کاری به گرمای تابستون و سرمای زمستون ندارن

در هر حال چکمه میپوشن

اینا باقی مونده ارتش هیتلر هستن در آماده باش کامل به سر می‌برن
^_^
نکنید از این کارا !

فرستنده : 2khianari


154160
 

یک مخاطب خاص نداریم
زنگ بزنه بگه عزیزم حالت چطوره ما هم با صدای غمگین بگیم حوصلمون سر رفته بعد اون دلش بسوزه بگه الان میام ببرمت بیرون تو راه که داره با سرعت میاد تصادف کنه بمیره بعدخبرشو به ما بدن بهو هیجان زده بشیم از این بی حوصلگی در بیایم ....

فرستنده : ما از اوناش نیستیم


154154
 

ﻋﺮﻭﺱ ﻭ ﺩﺍﻣﺎﺩﯼ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺑﺪﻧﺶ ﺟﺮﺍﺣﺎﺕ ﮐﻤﺘﺮﯼ
ﺑﺮ ﻣﯿﺪﺍﺭﻩ ﺍﻣﺎ ﻋﺮﻭﺱ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﺮﻥ ﺍﺗﺎﻕ ﻋﻤﻞ ﻭ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﺎﺟﺮﺍ:
ﺗﺎﺯﻩ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺟﻠﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﻋﻤﻞ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻮﺩﻩ .. ﺩﮐﺘﺮ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻓﻮﺭﯼ ﻣﯿﺮﻩ ﺳﻤﺖ
ﺩﮐﺘﺮﻩ ﻭ ﺟﻮﯾﺎﯼ ﺍﺣﻮﺍﻝ ﻧﻮ ﻋﺮﻭﺱ ﻣﯿﺸﻪ ... ﺩﮐﺘﺮ ﻣﯿﮕﻪ: ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺧﺎﻧﻮﻣﺘﻮﻥ ﺗﻮ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺧﻮﺑﯽ
ﻧﯿﺴﺖ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﺁﺳﯿﺐ ﺷﺪﯾﺪﯼ ﺩﯾﺪﻩ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺷﺪﯾﻢ ﭼﺸﻤﺎﺷﻮ ﺗﺨﻠﯿﻪ ﮐﻨﯿﻢ . ﻧﺨﺎﻋﺶ ﻫﻢ ﺁﺳﯿﺐ
ﺩﯾﺪﻩ ﻭ ﺍﺯ ﮔﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﭘﺎﺋﯿﻦ ﻓﻠﺞ ﺷﺪﻩ ... ﺍﺧﺘﯿﺎﺭﺵ ﻫﻢ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﯿﺴﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﻫﺮ
ﺣﺎﻝ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺯﯾﺮﺷﻮ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﻨﯽ ﻭﻟﮕﻦ ﺏ ... ﺫﺍﺭﯼ ﻣﻮﻫﺎﺷﻢ ﺑﺰﻭﺩﯼ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ .... ﻫﻤﯿﻨﺞﻭﺭﯼ
ﮐﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩﻩ ﻭ ﺁﻗﺎ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﻫﻢ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺑﺪﻧﺶ ﮐﺮﺥ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺗﮑﯿﻪ ﻣﯿﺪﻩ ﺑﻪ
ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﯾﻬﻮ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺯﯾﺮ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪﯼ؟؟
ﺑﺎﺑﺎ ﺷﻮﺧﯽ ﮐﺮﺩﻡ ... ﺯﻥ ﺷﻤﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﻭﻝ ﻣﺮﺩ.

فرستنده : amir


154153
 

پشت یه پراید نوشته بود: (دیگه پسر خوبی شدم)فکر کنم تصمیم گرفته دیگه نه ابروهاشو برداره نه آرایش کنه موهاشم همیشه کوتاه نگه داره.

فرستنده : هی روزگار


154148
 

قیافهٔ ساقه طلایی یه جوریه که انگار زیر دست ناپدری بزرگ شده!

فرستنده : ❤ღ رنگین کمون ღ❤


154144
 

خبر دارم که اومدی، با این که تو بی‌خبـــری

دلم گواهی می‌ده که، بازم تو پشت این دری

فرستنده : بـــــــ ـاروלּ بـﮩــــآرے
154132
 

پیش مامانم نشسته بودم داشتم اهنگ مرسی تتلو رو میخوندم
من : هر چی از دلت میاد بده بیاد
مامانم : از دل من فقط پی پی میاد بدم بیاد ؟؟ ^__^
من :|||
تتلو :||

فرستنده : ^ــــ^


154102
 

به بابام ميگم برا روز پدر چي بخرم برات , ميگه نميخاد چيزي بخري پاشو برو اعتکاف بشين روزه بگير هم ادم ميشي هم خرجت کمتر ميشه 
.
.
.
.
.
دنبال چي مي گردي , ديگه حرفي نميمونه.

فرستنده : احسان


154099
 

از بس دوستام به کسایی که ماشین مدل بالا دارن فحش دادن میترسم ماشینمو عوض کنم^ــ^

فرستنده : سوزان


154080
 

اوووممممممممممممممم هومممممممممممممممممممم ططاااااا اوووومممممم هووووووممممممممممممم
" دیالوگ ماندگار انیس در سریال ستایش!"

فرستنده : zizy…mo73


154053
 

خیلی دلم گرفته.....آخه کجایی..........................عهO_oاونجایی؟^_^

فرستنده : لیلا*


154052
 

ﺧﺒﺮ ﻓﻮﺭﯼ ...!.!
.
.
.
.
ﺑﻌﻠﺖ ﺗﺤﻤﻞ ﻣﺮﺩﻫﺎ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﺸﮑﻼﺗﯽ ﺍﺯ ﻗﺒﯿﻞ:
ﮔﺮﺍﻧﯽ ﺑﻨﺰﯾﻦ :|
ﻗﻄﻊ ﺷﺪﻥ ﯾﺎﺭﺍﻧﻪ :|
ﮔﺮﺍﻧﯽ ﻣﺴﮑﻦ :|
ﮔﺮﺍﻧﯽ ﻣﺎﺷﯿﻦ :|
ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ :|
ﻣﺨﺎﺭﺝ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ :|
ﻭ ......................
ﺑﻬﺸﺖ ﺑﻪ ﺯﯾﺮ ﭘﺎﯼ ﭘﺪﺭﺍﻥ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﯾﺎﻓﺖ ...

فرستنده : سینا تک


154047
 

هنوز هستند افرادی که...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هنوز هستند افرادی که کانون گرم خانواده رو با دنیای چرت و پرت مجازی عوض نمیکنن....
واقعا کجای کاریم؟؟؟

فرستنده : ♥♥♥✗✗㋡ミMeysamミ㋡✗✗♥♥♥


154036
 

>> آقاي خاص <<
مشكل من با سريال هاي كره اي اين نيست كه اين جنگجوهاشون مثه هواپيما پرواز ميكنن،
مشكلم اينه ك :چرا هيچ كدوم سرشون كچل نيست و همه از دم موها و بلند و پرپشته !!!؟

فرستنده : أشتَران


154030
 

دخترا وقتى لپتابشون هنگ میکنه
هرکارى از دستشون بر بیاد میکنن که درست بشه
مثلا موسو تند تند تکون میدن

فرستنده : گلبرگ مغرور


154029
 

خدا رو شكر كه زنده موندمو چنين روزي رو ديدم فك نميكردم عمرم قد بده 





كه افتتاح شبكه نسيم رو ببينم افتتاح اين شبكه بر تمام هم ميهنان گرامي مبارك 
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فرستنده : در انتظار تأييد •_•


154005
 

اگه مثل من تنهایی ... 
اگه حوصله ات سر رقته ...
اگه تفریح سالم نداری ... 
پا شو مثل من دو تا قرص جوشان بنداز تو تنگ ماهی قرمز ... ماهی ایه تا صبح برات هلیکوپتری بزنه تو هم حالشو ببری ... 
مرض هم خودت داری ...

فرستنده : آخا عرشیا ... خوشگله بلا


153967
 

ﻓﻮﺍﻳﺪ ﺧﺮ :
ﺗﻮ ﺯﻧﺪگی ﺍﮔﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍی ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎشی
ﺑﺎﺱ ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻩ …
ﺧﺮﺕ ﺑﻴﺎﺩ …
ﺧﺮﺷﺎﻧﺲ ﺑﺎشی …
ﺧﺮﺧﻮﻥ ﺑﺎشی …
ﺧﺮﭘﻮﻝ ﺑﺎشی …
ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ …
ﺍﺻﻦ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺧﻮبی ﺍﻳﻦ ﺧﺮ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺴﺘﺶ
ﺑﺎ ﺧﻮشبختی ﺍﻭﻥ ﻓﺮﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺩﺍﺭﻩ
ﺍﺯ ﻗﻀﺎ ، ﺧﺮ ﻣﺎ ﺍﺯ ﮐﺮگی ﺩﻡ ﻧﺪﺍﺷﺖ ، ﺧﺮ ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ !؟

فرستنده : ما از اوناش نیستیم


153965
 

معذرت خواهي هميشه به اين معني نيست كه تو اشتباه كردي و حق با يكي ديگست بعضي وقتا يعني
.... فهميدم نميفهمي ببند دهنتو زر زر نكن.

فرستنده : آيما


153944
 

دقت کردید هر پسری میخواد از دوران مدرسه خاطره تعریف کنه ته کلاس میشسته؟
عایا کلاس ما پسرا فقط ته داشته؟
یعنی کلاس ما پسرا فقط 2 تا نیمکت ته داشته؟
با توجه به نیمکتهای 2 نفره یعنی سر هر کلاس 4 نفر میشستن؟
پس اون کلاسای 40 نفری که مثل بز رو هم میریختیم چی بود؟
چرا خالی میبندی؟ همتون خرخون بودید فقط من ته میشستم.
الکی میگیم.

فرستنده : italy


153938
 

آقا خدا نکنه یکی اشتباهی زنگ بزنه به موبایل بابای من.یعنی بابای من بابای یارورو در میاره.
بابام:با کی کار داشتید؟چه شماره ای رو گرفتید؟چی کارش داشتید!!!!!!!!!!!!!!!!!!چرا اشتباه گرفتید؟حواستو جمع کن دیگه اشتباه نگیری
یعنی طرفو به چیز خوردن میندازه رسما

153934
 

اگه حس میکنی یک عوضیه به حست اعتماد کن ،سند و مدرکش کم کم جور میشه .

فرستنده : ارمان


153932
 

کیا اینجورین ؟؟؟؟؟
اولیش خودم !!!!!
یه پاتو میبری زیر پتو
یک پاتم از زیر پتو میاری بیرون 
چون هم گرمته هم سردته !!!!!!!!!!

فرستنده : احسان


153929
 

امروز مامانم اومده زل زده بمن بعد دو دقه میگه سارا ب نظرت مبلارو عوض کنم یا نه؟ 
من اول رفدم جلوی در واستادم و گارد گرفدم واسه فرار کردن بعدش گفتم نه نمیخواد مبلارو عوض کنی مامان... ی راه بهتر... با خوشالی گف چی؟؟؟؟
گفتم چاییو عوض کن... چاییتو گوزل کن... بعدشم ک الفرار...

فرستنده : ❤دخـــدرِ پــرسپــولیسے❤


153917
 

این شعر تقدیم به سوسکاهی محترم :)
یه روزی...
تویه خونمون توسوراخه حموم سوسک اومد خونمون...
من نترسیدم...
آقا سوسکه آقا سوسکه...
آقا سوسکه شلواره لی داشت کفش ملی داشت من نترسیدم...
آقا سوسکه آقا سوسکه...
آقا سوسکه آفریقایی بود آمریکایی بود آسیایی بود من نترسیدم...
آقا سوسکه آقا سوسکه...
روانی هم خودتونید:|

فرستنده : :| یه کم به فکر عمت باش:| (عمه فرانکی)


153916
 

از سه دسته ادم اصلن خوشم نمياد!
۱-اونى ک هر پيشوازى ميزارى ميگه کدشو بده
۲اونى ک هر پيشوازى بذارى بلا استثنا٢٠٠٠بار زنگ ميزنه گوش مي كنه
۳اوني هرچى بزارى يا ميگه قديميه!يا ميگه مال ۶سال پيشه

فرستنده : Saeed1373


153893
 

فقط یه ایرانی میتونه، زبان انگلیسیشو 19 بشه و زبان فارسیشو 16

فرستنده : حنا دختری در مزرعه


153888
 

کنارم هستیو اما دلم تنگ میشه هر لحظه...
.
.
.
.
.
.خوب کثافطططط برو اونورتر بشین دلم باز شه دیگه....والا بوخودااا

فرستنده : میگم نشستن تو صندلی آخر اتوبوس در اردوی مدرسه افتخاریه که نصیب هر کسی نمیشه :)))) کیا موافقن؟؟؟؟


153867
 

از وقتی بنزین گرون شده برکتش هم کم شده 30 تا میزنی به اندازه 20لیتر راه میره .

فرستنده : ارمان


153829
 

دل کندن از بعضیا... مثل این میمونه که ته دیگ سیب زمینی ماکارونی رو بذارن جلوت بگن اگه بخوریش میمیری :(

فرستنده : (o_Q)


153796
 

بهانه های جوک 4 واسه تایید نکردن پست های من ... 
قوانین و مقررات ... محتوای طولانی ... محتوای تکراری ... بدون محتوا ... غم و غصه زیاد ... بیشتر تلاش کن ... بیشتر تر تلاش کن ... عاقا تو اصن تلاش نکن ... 
.
.
.
این که چیزی نیس ... اخیرا یه پست گذاشتم جوک 4 نوشته ... برو بمیر !!!!!!!

فرستنده : آخا عرشیا ... خوشگله بلا


153792
 

نمیدونم این بابای من چجوری این فرم یارانه ها رو پر کرده که 
دیروز از صلیب سرخ جهانی اومدن واسه کمکمون ! 
صبح امروزم از فائو برامون آب و غذا اوردن !!
نیم ساعت پیش هم آنجلینا جولی زنگ زده میخواد منو به فرزندی قبول کنه!!!

فرستنده : arash


153786
 

هیچموقع کسی رو مسخره نکنید...
شاید او از شما مسخره تر باشد :D

فرستنده : militorres


153782
 

به مامانم میگم خواب دیدم با یه پورشه تصادف کردم مردم کلی دیه گرفتید.مامانمم به نگاه بهم کرد گفت:اولا ایشالله که خیره.دوما ما ازین شانسا نداریم
اصن اشک تو چشام جمع شد ازین ابراز محبت......

فرستنده : هی روزگار


153780
 

ازاستادمطهری پرسیدند:درمکتب اسلام آزاد اندیشی چه حکمی دارد؟
ایشان فرمودند:دست ازشریعتی کشیدین گیر دادین به من؟
oO
^_^

فرستنده : دختردهه70


153763
 

دوش دیدم که ملائک درمیخانه زدند....
هیچی! 
به جرم خوردن نوشیدنی های خاک بر سری
گرفتنش بردنش کلانتری:|

فرستنده : محمّدرسول
153752
 

گرونی کرایه ها خیلی خوبه، مسیری که قبلا پیاده روی میکردیم 1000 تومن به نفعم بود الان 1800 تومن به نفعمه

فرستنده : احسان


153728
 

فحش جدید امسال: نذار یه چیزی بهت بگم بری تو گوگل سرچ کنی فیلتر باشه!!!!!!

فرستنده : zizy…mo73


153717
 

تو ایران ی نونی هست بنام نون گندم ، که تا حالا هیچکی نخورده فقط دست مردم دیدن،!!!

فرستنده : نازلی بالا


153705
 

بعضی وختا حس ریاست جمهوری بهم دست میده... 
.
.
.
.
.
وختی زنگ میزنم تاكسی تلفنی بعدش ماشین میاد جلو پام وایمیسته:|

فرستنده : مسعود


153684
 

من تو سال جدید موفقیت بچه هامو از خدا خواستم
البته هنوز با مامانشون آشنا نشدم ولی خب مهر پدریه دیگه

فرستنده : ما از اوناش نیستیم


153683
 

ديروز سر كلاس نشسته بوديم يهو گوشي معلممون زنگ خورد!!!من گفتم :زنته؟؟؟؟(با سبك بابا پنجعلي
بخونيد)بعد معلممون گفت نه خير ايشون مرد هستند!يهو دوباره من گفتم:عباس معصوميه؟بعد ديگه كل كلاس رفتن هوا!!!!!بچه ها دفتر مدير اين قدر خنكه!

فرستنده : M.M.M


153681
 

ساده لوحا فک میکنن کتاب خریدن اوج روشنفکریه
ولی مرحله ی بالاتری هم هست که کتاب نمیخری تا به
قطع درختان کمک نکرده باشی! ما اونجاییم.......

فرستنده : farzin


153672
 

وقتي آدم از خاکـــــــــــــه
تعجبي نداره که
کرم داشته باشه :|

فرستنده : Ĥ♡ĿĿY SƬΛŔ


153670
 

ایرانسل ساعت 7 صبح:تنهابا500 تومان برنده خودروی بی ام و باشید!
ایرانسل ساعت 2 بعدازظهر: تنها با250 تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید!
ایرانسل ساعت 12 شب: هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی تنها با 100 تومان!
ایرانسل ساعت 4 صبح: به من بگو با اون 5000 تومنی که امروز از بابات گرفتی میخوای چیکارکنی لامصب؟!!!

فرستنده : tavoos &omid


153654
 

خدایا میشه امشب بخوابم صبح بیدار نشم … ظهر بیدار شم ؟
چیه ؟؟؟ انتظار داشتی بمیرم ؟؟؟
خودت بمیری کثافطططططططط
مگه جای تور تنگ کردم ؟!

فرستنده : CHATSAZ


153617
 

انقدرحال میکنم بااینایی که مواظب وسایلاشون هستن
بعدمیان قایمشون کنن که خراب نشن،گمشون میکنن! :دی

فرستنده : ♦shovaliyeh♦


153603
 

میخوام یه باک بنزین بزنم
.
.
.
.کسی کلیه نمیخواد؟

فرستنده : pacific


153592
 

خداوکیلی مارو باش 
خدایا خوت کمکم کن تا آخر عمرم زنده بمونم
تیکه تیکه ام نکنه خیلی خوبه
دیروز دستم رفت لای در خانمم با یه حالتی گفت آخی بمیرم الهی،گفتم دشمنت بمیره عزیزم
در جوابم میگه خدا نکنه ایشالا بمونن زجر کش بشن آچگالا.....
خدایا این دیگه از همه کینه ها بدتره...

فرستنده : meissam


153591
 

خدا شاهده هر وقت اومدم یه جوک توپ بفرستم 4جوک نوشته بود :
تا اطلاع ثانوی ارسال جوک مسدود میباشد.
همیشه هم وقتی اطلاع ثانوی میدادن که ارسال جوک آزاده من جوک رو یادم میرفت
مسئولین :|

فرستنده : پرتک


153590
 

دلـمو بـه دریـا زدم 
حـس شنـا کـردن نـداشت
غـرق شـد :(

153581
 

عجب زمونه ای شده...تو اینترنت نمیشه ی دوست جنس موافق پیدا کرد حتما باید به اسم جنس مخالف نزدیکش بشی!‏

فرستنده : سالی


153579
 

من خیلی آدم ریلکس و مهربون و منطقی ام
منتها این مال وقتیه که خوابم ^_^
وقتی که بیدار میشم هم همینجورما...!
منتها به شرطی که بذارن بازم بخوابم ^_^

فرستنده : NUMBER_ONE


153557
 

بدو آقا... بدو دکتر... دکتر بدو
دکتر:وای تبریک میگم سالم به دنیا اومدچقدم ناژه^_^
آقا خر درونم زایمان کرد بسلامتی یه دوقلو ناناژی گیرم اومد
کودک درونمم حامله هس جدیدا^_^
امشب به همتون لایک میدم پول شیرینی ندارم^_^
من0_0
خر درونم0_0
روانی ام خودتونید^_^

فرستنده : آخه کی مثل من واسه تو قلب شکستش میزنه؟؟


153553
 

خیلی سخته هجده سالت باشه با دوستات شجاعت حقیقت بازی کنی ازت بپرسن اسم عشقت چیه؟نداشته باشی بگی...میترسم بگم هرکی هم درده لایک کنه،سرجمع دوازده تا لایک نشه

فرستنده : سوتی


153549
 

یه بارم واسه تلافی کردن هم که باشه کل بچه ها باهم قرار میزاریم یه درسی رو بخونیم فردایش هی به استاد بگیم امتحان داریم. 
هر چقدرم انکار کرد هی اصرار میکنیم!
بعععععله، ما اینجور دانشجوییم
^_^

فرستنده : متولد برج جدی


153540
 

هدف های اساسی گران کردن بنزین:
استفاده از اسب به جای تاکسی
طرح همگانی استفاده از کفش تنتاک برای پیاده روی از درب خانه تا محل کار
به کارگیری خر وقاطر والاغ به عنوان وسایل حمل ونقل
استفاده از چاپار به جای موتور در اداره پست
بهره برداری از خطوط درشکه و گاری برای حمل و نقل عمومی
و ایجاد شعار بی بنزین زندگی جریان دارد

فرستنده : دالتون


153528
 

دور نیس اون روزی ک برن پیش ایرانسل برا تحقیقات قبل ازدواج ک ببینن اون1تا7صبامونوبا کی حرف زدیم؟!!!

فرستنده : تا شقایق هست زندگی باید کرد


153521
 

ضرب المثل جدید
آنگونه ک از بچه های مردم انتظار دارید از بچه های خود انتظار نداشته باشید

فرستنده : آق مسعود


153511
 

مرد اول:تاحالا عاشق شدی؟
مرد دوم:چی گفتی؟؟؟
مرد اول:هیچی!چه خبر؟هوا چقد خوب شده!

فرستنده : محمّدرسول


153492
 

***سینا تک®***
ﺷﻨﯿــﺪﻡ ﺍﯾﻦ ﭘـﺴـﺮﺑـﭽـﻪ ﮐـﻮﭼـﯿﮑـﺎ ﺑﻪ ﺧـﺎﻟـﻪ ﻣـﻬـﺪﺷﻮﻥ ﻣﯿﮕـﻦ
ﻣـﻬﺴﺎﺟﻮﻥ ، ﭘـﺮﯼ ﺟﻮﻥ ، ﺍِﻟـﯽ ﺟﻮﻥ ﻭ .... ﺍﯾﻨﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺧـﺮﺷﺎﻧﺴﻦ ،
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺎ ﺍﺳﻢ ﻣﺮﺑﯿﻤﻮﻥ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻋﺒﺪﺍﻟﻤﻄﻠﺒﯽ ﺑﻮﺩ....!
یه دو سه کیلو هم سیبیل داشت...! :(

فرستنده : سینا تک


153470
 

شعر از مجموعه قندپهلو
سنگ قبر پدرم غلط املایی داشت 
سالهاست به گور پدرم میخندم

فرستنده : کباب کوبیده ماسیده


153451
 

!!!!!!!!!!! 4jok.com !!!!!!!!!!!! علامت اختصاصی mdrl1211
آقا!
من حاضرم به جای1851 ثانیه ! یا به جای 925 ثانیه!
دو دقیقه! فقط دو دقیقه مکالمه ی رایگان برنده بشم... 
منتها! از 7صبح تا 1 بامداد:)
ایرانسل خسیس:|

فرستنده : محمّدرسول


153446
 

##LoVe=Z@HrA##
من الان تو فکر اینم که این دخترایی که تو خیابون می بینیم 
با90درصد ارایش و این همه ناز و ادا
اینا شوهر کنن ظرف هم می شورن!!!

فرستنده : MiLaD Z 22899


153442
 

فکر کنم کشورایی که بمب اتم دارن جووناشون با قلیون اشنایی ندارن!
.
.
.
این دو سیبم که تموم شد ...من برم سر کوچه یه لیمویی بگیرم بیام^_^

فرستنده : دختردهه70


153438
 


<<<<<.......مخاطب خــــــــــــــــــــــاص.....>>>>>

اگه جمع رقيب ميشه رقبا و جمع سفير ميشه سفرا پس جمع اديب ميشه ادبا جمع عزيز ميشه عززا جمع حميد ميشه حُمدا جمع امين ميشه امنا جمع دبير ميشه دبرا جمع طبيب هم ميشه طببا
.
.
.
.
.
.
يه همچين زبان جالبى داريم از مسئولين تقاضاى رسيدگى دارم

153432
 

خدا رو شکر هرکی تو فیسبوک عکس میذاره ظاهرش خوبه!
.
.
.
.این همه میمون تو خیابون توریستن... :|

فرستنده : دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده...


153431
 

ﺩﻣﭙﺎﯾﯽ ﺍﺑﺮﯼ ﻫﻢ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﺗﻨﺘﺎﮎ ﺑﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﺧﺴﺘﺲﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ﺧﺴﺘﻪ !

فرستنده : افسون


153423
 

دیروز از مدرسه برگشتم.
دیدم مامانم داره شعر میخونه خوب گوش کردم.
((صدامو داری به احترامت هیچ وقت حتی من نمینداختم نگاه مو جاری ...))
.
.
هیچی دیگه تا پایان شعر دهنم باز موند

فرستنده : جون من برو بالا یه کلیک چپ بکن رو اون قلبه به همین سادگی و خوشمزگی


153379
 

امروز به شوخی به مادرم گفتم :ابروهامو بردارم تعجب می کنی ؟
میگه : واسه تو خواستگار هم بیاد من تعجب نمی کنم !!!!
تصویر ذهنیش از من خیلی خرابه :|

فرستنده : ✿ مداد رنگی ✿


153358
 

دلم تنگه دلم تنهاست 
دلم حالی به حالیه 
چقد این زندگی سخته 
خدایا جات چه خالیه...

فرستنده : mahtab


153324
 

سلامتی مردی که دید دارن بغل جاده توی گیلان فلامینگو،کمیاب ترین پرنده ی ایران رو می فروشن، 7 میلیون داد 4 تاشونو خرید و آزاد کرد تا به محیط زیست و زندگی پرندگان خدمتی کرده باشه...
خدایی هر چی حقش هست لایک کنید...

فرستنده : میگم نشستن تو صندلی آخر اتوبوس در اردوی مدرسه افتخاریه که نصیب هر کسی نمیشه :)))) کیا موافقن؟؟؟؟


153295
 

یعنی ما اگه توی یه خونه با ۱۰ تا اتاق هم باشیم،
این ۴ تا اعضای خونواده ی ما یه طوری خودشون رو توی
خونه پخش میکنن که،
توی هیچ نقطه ای از خونه نمیشه تنها باشی!!
یعنی بارسلونا هم این طوری از فضاهای خالی زمین
استفاده نمی کنه!!
^_^

فرستنده : متولد برج جدی


153293
 

میگن خوشگلی دردسَر داره ولی نمیدونم چرا من این همه دردسر دارَم..

فرستنده : marge man like kon


153292
 

یارو فیسش مثه چرخ دنده های چرخ گوشته بعدیه توک پا نرفته قیافشو جلواینه ببینه اسم بچشو گذاشته یوووسف...ههههههههه ههههه هندونه

فرستنده : دختربهمنی(بسلامتی دوکس 1.بهمنیاش2.عاشق بهمنیااا)


153284
 

به بعضیام باس گفت انقدی که تو خودتو میگیری

اگه سگا دزدا رو میگرفتن مشکلات مملکت حل بود !

فرستنده : فیل فورجوک


153216
 

سلام ای خواهرشوهر ور پریده/که هستی در حسودی یک پدیده/چو عقرب ازچه نیشم میزنی تو/نمک بر زخم ریشم میزنی تو/چه کردم باتو ای نالوطی بد/که راه شادیم را میکنی سد/امیدوارم کل وکور وکچل شی/به پیش اهل فامیلت مچل شی/امیدوارم همین امروز و فردا/سگی وحشی بگیرد پاچه ات را.....حالا اگه جرئت داری این پیام رو بده به خواهرشوهرت!!!

فرستنده : tavoos &omid


153177
 

همش میگن تو چرا اینقد چاقی !؟
ای باباااااااا
من که چاق نیستم.
فقط راحت تر از شما دیده میشم...

فرستنده : Soha


153174
 

بچه ۷ساله آیفون فایو اس دستشه

خدا شاهده من همسن این بودم تنها خواستم از خانوادم این بود که

وقتی خیار پوست میکنن منو صدا کنن پوست خیارارو بخورم !

فرستنده : pesar tanha


153173
 

بچه که بودیم کل دغدغمون این بود که بسته تیتابو که باز میکنیم، یه تیکش به پوستش نمونه، اگه هم میموند مشکلی نبود به هر زحمتی بود جداش میکردیم
اما حالا دغدغه گودزیلامون اینه که چرا عکسی که گذاشته توی تانگو کمتر از مال دوستش لایک خورده

فرستنده : شـــــــهاب

153149
 

تو ﺍﺗﻮﺑﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻻﺋﯽ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪﻡ ........
ﯾﻪ ﺯﺍﻧﺘﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪﮔﻔﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻻﺋﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟ !!!!!
ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻭﺍﺳﺖ ﻋﺮﺑﯽ ﻣﯿﺮﻗﺼﻢ ...
ﮔﻔﺖ ﺑﺰﻥ ﮐﻨﺎﺭﺷﺎﺑﺎﺷﺘﻮﺑﺪﻡ !!!!!
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ......
ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻧﺎﻣﺤﺴﻮﺱ ﺑﻮﺩ ....
ﭼﺮﺍ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﯼ ﺟﻮﻭﻥ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺁﺧﻪ ؟؟؟؟؟؟

فرستنده : احسان


153137
 

شامپو خریدم روش نوشته:
این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس آبکشی کنید!
من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم،خدا خیرشون بده آگاهم کردن..

فرستنده : amir


153136
 

در پی اعتراضات گسترده به بازیگر نقش ستایش در مورد پیر شدن وی تنها با یک عینک
ایشان نیز اعلام کردند:"چرا گیر دادین به من؟
انیس رو چرا نمیگید ،پیر که نشده هیچ،تازه جوونتر هم شده"
خداییش اینو دیگه راست میگه به جان پری سیما شیرزاده خیلی ناراحت بود

فرستنده : S.M.D


153128
 

+ 18
.
.
.
.
.
.
.
ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﭘﻨﺞ ﺷﻨﺒﻪ ﺷﺐ ﻣﯿﺮﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻭ ﮐﻠﯽ ﭘﯿﺎﺩﻩ
ﺭﻭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻥ ﺁﺧﺮ ﺷﺐ ﻣﯿﺎ


:: موضوعات مرتبط: طنز و سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: جوک"خنده دار"باحال"بامزه"جالب ,

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آنلاین کده و آدرس https://www.onlinekade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








RSS

Powered By
loxblog.Com